Diablo 4: nové detaily, upravený režim kooperace a ovládání pro konzole

Diablo 4 se pilně připravuje a po jeho oznámení v listopadu 2019 vydal Blizzard další shrnutí aktualizací, jakým směrem se vývoj hry posouvá. Novinky se týkají režimu kooperace při hraní na jedné obrazovce a nastavení uživatelského rozhraní pro ovladače, které využívají hráči na konzolích. Diablo 4 vyjde totiž současně pro všechny platformy.

Dokonale přehledný inventář

Důležitou součástí každého akčního RPG je inventář. Ten se dočkal jedné podstatné změny – nově teď budou všechny předměty zabírat v inventáři stejné místo. Herní veteráni vzpomenou, kolik času strávil přeskládáváním předmětů v batohu, aby se tam všechny ty posbírané zbroje, lektvary, hůlky a prsteny vešly, aby se daly prodat ve městě. Diablo 4 přináší zjednodušení a žádný tetris se nekoná. Každý kus zbroje, každá zbraň nebo předmět obecně bude mít jedno pole v šachovnici.

Inventory menu
zdroj: news.blizzard.com

Vzácnost předmětů pak bude označovat rámeček. Vylepšeny byly i textury, takže každý item v inventáři působí mnohem realističtěji. Po Diablu 3 je právě tohle něco, po čem hráči volají.

Item Frames
zdroj: news.blizzard.com

Action bar pro konzole vlevo

Základ pro hraní Diabla je středové menu, kde se zobrazují aktivní skilly, celkové zdraví a magická energie. Pro hráče na konzolích nabídne nově Diablo 4 umístění akční lišty v levém rohu. Tahle změna počítá s hraním na televizní obrazovce, od které hráči sedí několik metrů daleko. Pro klasické hraní na PC by bylo uhýbání očima do levého rohu příliš náročné, takže tady zůstane nastavení tradiční a hráči budou mít možnost volby, jestli si panel posunou do rohu.

  • Diablo 4: nové detaily, upravený režim kooperace a ovládání pro konzole
  • Diablo 4: nové detaily, upravený režim kooperace a ovládání pro konzole

Vylepšení gaučové kooperace

Co se týká kooperačního režimu na jedné obrazovce, nově teď budou moci oba hráči obsluhovat svůj inventář najednou a nebudou muset čekat, než to udělá jeden nebo druhý. Hra je navíc vyvíjena současně pro PC i konzole, takže se soustředí na unifikaci ovládání pro myš, klávesnici i ovladače. Každý způsob ovládání bude mít plnou podporu a přechod mezi nimi bude intuitivní a více sjednocený, než jak tomu bylo u Diabla 3. To bylo chystané primárně na PC, aby se následně přetavila verze pro konzolové hráče.

Diablo 4: nové detaily, upravený režim kooperace a ovládání pro konzole
zdroj: news.blizzard.com

Důraz na surovou realističnost

Blizzard dále slibuje přepracování každé skupiny nepřátel, na které ve hře narazíme. Jejich zpracování bude temnější a realističtější. Každá skupina má několik archetypů a samozřejmě se vrátí spousta klasickým nestvůr, které hráči dobře znají. Boj je pomalejší, více metodičtější a působí tak skutečněji. Vypadá to, že Diablo 4 bude přesně takové, jaké si ho hráči přejí.

zdroj: youtube.com

Podobné články

Nejoblíbenější

Skutečně dokážeme cítit pach strachu a dalších emocí?

Při komunikaci se spoléháme hlavně na jazyk a zrak. Jak podstatnou roli hraje u lidí nos a dokážeme pomocí čichu cítit strach?

Válka o Falklandy: 40 let po konfliktu je „speciální operace“ na ostrovech stále nezacelená rána

Vždy během května jsou Las Malvinas v Argentině v centru pozornosti. Válka o Falklandy je pro spoustu místních stále živým tématem.

Obnovitelné zdroje energie: je možné jimi ze 100 % zásobovat Zemi?

Nenaplnitelná utopie nebo budoucnost přežití lidstva? Mohou naší planetu ze 100 % zásobovat pouze obnovitelné zdroje energie?