Elder Scrolls 6 je zatím stále ve fázi vývoje, řekl šéf studia Bethesda

Todd Howard, ředitel a výkonný producent studia Bethesda Games, prozradil, že je chystaný titul The Elder Scrolls 6 stále ve fázi výroby. Vydavatel Bethesda Softworks oznámil projekt během konference E3 v roce 2018, kdy byli diváci svědky krátkého teaser traileru s logem, který ukázal rozlehlou krajinu a opevněné město.

Na stejné konferenci byl také oznámen titul Starfield, vesmírně založené sci-fi RPG, které představuje zcela nové universum od Bethesda Games po více než dvaceti letech. Starfield vyjde na PC a Xbox Series X/S 11. listopadu 2022, tedy symbolicky na den přesně celých 11 let po vydání The Elder Scroll V: Skyrim. Jakmile se sci-fi dobrodružství dostane do prodeje, zahájí tým Bethesdy plnou produkci na Elder Scrolls 6, dlouho očekávaném nástupci kultovního Skyrimu.

zdroj: YouTube / Bethesda Softworks

Vývoj teprve startuje

Během rozhovoru Todd Howard vysvětlil, že se tým v současnou chvíli zaměřuje na kontrolu technologií, tedy snahu zjistit, jaké nástroje by mohly pro Bethesda Games plnit potřeby pro nové pokračování.

Je dobré o Elder Scrolls 6 přemýšlet jako o něčem, co stále designujeme a prověřujeme technologie. Bude to zvládat věci, které chceme, aby se daly ve hře dělat? Každá hra bude obsahovat nějaké nové balíčky technologií, takže TES 6 bude mít nějaké doplňky v Creation Engine 2, které bude hra vyžadovat.

Datum vydání zatím v nedohlednu

Jeho prohlášení naznačuje, že Elder Scrolls 6 zatím zůstává několik let před vydáním, což není překvapivá zpráva. Koneckonců, Senior Vice President společnosti Bethesda Softworks, Pete Hines, dal jasně najevo, že vyhlížení vysoce očekávaného titulu v nejbližší době jen tak neskončí.

Protože bude oba tituly pohánět technologie Creation Engine 2, poskytne uvedení Starfieldu na podzim 2022 dobrý pohled na to, co si Bethesda může připravit pro Elder Scrolls 6 z hlediska technických achievementů. Umožní vývojářům vychytat případné problémy, které pomohou odstranit limity ve vývoji nové hry. Na další podrobnosti o The Elder Scrolls VI, včetně podtitulu, si tak musíme ještě dlouho počkat.

Podobné články

Nejoblíbenější

Megalodon: mytický vrcholný predátor mohl sežrat cokoli, co se mu dostalo do cesty

Gigantický vrcholný predátor v oceánu neměl soupeře. Co bylo příčinou jeho vyhynutí, když byl megalodon tak vysoko v potravním řetězci?

Římané budovali sochy svého největšího nepřítele. Co je k tomu vedlo?

Význam sochy dnes chápeme trochu jinak, zatímco Římané je považovali za symbol síly impéria. Ale proč zvěčňovat nepřítele?

Žralok jako hrozba. Jaká je šance, že vás napadne? Co dělat, když se to stane?

Žralok je na vrcholu potravního řetězce. Řídí se instinkty, ale někdy dělá chyby. Jaká je šance, že zaútočí? Jak se zachovat?