God of War Ragnarök vybaví Kratose různými štíty s odlišnými atributy

Eric Williams, kreativní ředitel God of War Ragnarök, potvrdil rozšířené možnosti úprav pro použití štítů ve hře. Každý štít bude mít různé defenzivní atributy a rozdílné vlastnosti. Vývojářské studio Santa Monica Games, které titul vyvíjí, odhalilo několik nových příběhových a herních podrobností. Důraz je kladen zejména na rozšíření možností pro souboje, výbavu a odlišné herní styly.

Zatahovací Guardian Shield, představený v God of War 2018, nahradil Kratosovu obrněnou paži Golden Fleece z předchozích dílů série. Vzhledem k tomu, že Kratos dostal Guardian Shield hned na začátku hry, mohl být použitý jako základní forma obrany, která hráči umožňuje odrážet útoky, a zároveň nepřátelům způsobovat ochromení (stagger). Nový štít tak poskytl rozšíření k bojovým stylům, jaké nabízí Leviathan Axe nebo Kratosovy ikonické Blades of Chaos. Štít ale neměl žádné atributy ani možnosti úprav, a to se v God of War Ragnarök změní.

V rozhovoru pro kanál Jona Forda, Eric Williams potvrdil, že bude nový titul obsahovat různé varianty štítů, s různými obrannými atributy a možnostmi. Navíc prozradil, že budou bojová střetnutí s nepřítelem navržená tak, aby podporovala experimentování s různou výbavou a schopnostmi. „Důvod, proč to děláme, je, že chceme skutečně otevřít expresivní možnost volby způsobu, jakým vybudujete svého Kratose“, upřesnil Williams.

God of War Ragnarök Kratos Atreus
zdroj: Sony Interactive Entertainment

Nepřátelé mění druh útoku podle vašich reakcí

Tyto volby zřejmě spustí různé reakce a změny způsobu boje nepřátel, které hráčům umožní prozkoumat jejich možnosti během různorodých situací v boji. „Můžete hrát trochu jiným způsobem, a nepřátelé poznají, jak na to reagovat, nebo vás dotlačí do různých situací, kdy potřebuje použít jiné věci. Chtěli jsme, aby více hrálo roli to, že na vašich nastavených volbách záleží,“ vysvětlil Williams. Jak už bylo oficiálně potvrzené, God of War Ragnarök bude obsahovat více signifikantních mechanik z „řecké éry“ a staršího způsobu hraní, jaký představily první díly série.

Hráči, kteří si oblíbili gameplay a soubojový systém God of War z roku 2018, se mohou těšit na větší rozmanitost a možnosti přizpůsobení. Budou moci vybudovat Kratose plně podle svého výběru a herního stylu. Zdá se, že postupné implementování RPG herních prvků je pro pokračování a jeho posun nevyhnutelné. Příkladem může být Assassin’s Creed od Ubisoftu, kde se s tím mnoho hráčů dodnes nesmířilo. Série se nicméně těší stále větší oblibě. To platí i pro očekávaný God of War Ragnarök, další část Kratosovy severské ságy. Podle všeho se ale snaží držet zajetých kolejí a respektovat svoje počátky.

Podobné články

Nejoblíbenější

Válka o Falklandy: 40 let po konfliktu je „speciální operace“ na ostrovech stále nezacelená rána

Vždy během května jsou Las Malvinas v Argentině v centru pozornosti. Válka o Falklandy je pro spoustu místních stále živým tématem.

Obnovitelné zdroje energie: je možné jimi ze 100 % zásobovat Zemi?

Nenaplnitelná utopie nebo budoucnost přežití lidstva? Mohou naší planetu ze 100 % zásobovat pouze obnovitelné zdroje energie?

Londýnská mapa veřejných toalet? Skrytý průvodce pro gaye

Nenápadný průvodce po veřejných toaletách města navedl "uvědomělého" čtenáře na ta správná diskrétní místa pro náhodnou schůzku.